Look of the day

 Sesja się skończyła, więc powracamy do życia! Można odstawić książki na bok i zająć się sobą. Chyba, że sesja nie poszła dobrze, to jeszcze trochę trzeba się pomęczyć. ;) 
 Nareszcie robi się ciepło i można zrzucić z siebie grube swetry i ciepłe ubrania i postawić na coś lżejszego. Niestety mimo, że jest ładniejsza pogoda, słońce dzisiaj nie wyszło.
 Dzisiaj nie wybrałam raczej nic ciekawego, czarne klasyczne legginsy zestawiłam z biało-czarną koszulą w paski. Mój ulubiony czarny płaszcz. Do tego, aby trochę rozjaśnić założyłam wojskowe buty z kapeluszem w podobnym kolorze. 
Enjoy






coat: Stradivarius
trousers: Stradivarius
shoes: Bershka
shirt: h&m
bag: Zara
hat: Stradivarius
rings: h&m
necklaces: gift

3 komentarze:

  1. Fajny look, ale do tego zestawy chyba wolałabym ciemniejsze buty, ale w jakimś żywszym kolorze - np czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest świetna :) I te paznokcie są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie od rana pada deszcz co mi się bardzo nie podoba. Świetna stylizacja :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

Kontakt