First snow !

Cześć !
 Dzisiaj drugi dzień w nowym roku, początek czegoś nowego, więc jest też nowy post ! Wczoraj odpoczywałyśmy po całej nocy i nie miałyśmy siły pisać nic nowego. Mamy nadzieję, że wczoraj dobrze się bawiliście i miło przywitaliście 2015 tak jak my. Postanowień noworocznych chyba raczej nie mamy, chcemy tylko aby nowy rok nie był gorszy niż poprzedni. Zdjęcia robiłyśmy w trudnych warunkach, było tak strasznie zimno, więc trzeba było się cieplej ubrać. Oto kilka słów o tym co na siebie założyłyśmy:





Maja:
 Dzisiaj pierwszy look w nowym roku. W te mroźne dni, raczej decyduję się na ciepłe swetry, tak też zrobiłam. Biel i czerń to dosyć klasyczny dobór kolorów. Ze względu na to, że sweter wybrałam trochę dłużysz założyłam zwykłe legginsy i do tego czarne botki. W zimę staram się ubierać tak, aby było mi ciepło i żebym bardzo nie zmarzła ! 






jumper: h&m
legginsy: no name
shoes: Venezia
jacket: Andrew Marc
purse: h&m

Domcia :
 Muszę przyznać, że było dosyć chłodno. Jak widać po moim outficie nie spodziewałam się tego ;) Nic skomplikowanego biała dłuższa koszula czarne legginsy i do tego moja ulubiona beżowa kurteczka, to ona pomogła mi w miarę wytrzymać ten chłód który panował tego dnia. Jednak w nogi mi było ciepło, ponieważ założyłam moje nowe botki z Fleq.pl. Pomijając mróz było piękne słońce, więc zabrałam ze sobą niezbędne okulary. 






shirt : bershka
jacket : stradivarius
boots : fleq.pl
sunglasses : sinsay
bag : noname


Enjoy ! 

3 komentarze:

  1. Świetny post, i świetny blog. <3
    Zapraszam Cię również do siebie: http://swiatoczamiklary099.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wyglądacie :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

Kontakt