Pałacyk w Wilanowie.

Cześć ! 
 Ze względu na sprzyjającą pogodę postanowiłyśmy wybrać się do Wilanowa. Miejsce jest naprawdę piękne i jest to doskonałe miejsce na spacer albo na zdjęcia !:)





     Domcia:
 Dzisiaj postawiłam na elegancję. Klasyczna czerń zawsze się sprawdza. Długą koszulową sukienkę spięłam w pasie i do tego założyłam te same botki na słupku co ostatnio. Dzisiaj obyło się bez szala i czapki ponieważ chciałam to utrzymać klasycznie. Jako torebkę miałam czarną błyszczącą kopertówkę, nie jest zbyt pojemna ale telefon się zmieścił. ;) Słoneczko dzisiaj ugościło Warszawie, więc nawet okulary się przydały.


                        
                      whole look: Stradivarius 
watch: Michael Kors
purse: Forever21

        Maja:
 Wybrałam dzisiaj dosyć klasyczny outfit. Biała koszula w kratę, doskonale zgrała się z jeansami a to wszystko podkreśliłam botkami na słupku. Do tego czarny płaszcz oraz torba shopper, idealna do pomieszczenia całej zawartości kosmetyczki i wieeelu innych bardzo potrzebnych rzeczy!;) Było dzisiaj w miarę ciepło, więc obyło się bez szalika i czapki.








 shirt: h&m
trousers: Zara
boots: Zara
coat: Stradivarius
bag: Zara






1 komentarze:

  1. dobre miejsce na zdjęcia :)


    http://littlecupofart.pl/ - blog o sztuce, modzie i kulturze. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

 

Kontakt