Winterland

Cześć !
 Przez ostatni czas pogoda sprzyja zdjęciom, więc staramy się robić jak najwięcej. Mimo, że świeci słońce to jest okropnie zimno ale taka pora roku. ;) Spadło troszkę śniegu, także buty na obcasie to jednak nie jest doskonały pomysł na wyjście na spacer. Niestety przerwa świąteczna już za kilka dni się kończy i będziemy musiały wracać do naszych obowiązków i nauki. Póki co, jeszcze cieszymy się ostatnimi dniami leniuchowania i chcemy Wam pokazać nasze ostatnie zdjęcia !









Domcia: 
Tym razem wybrałam ciepły szary sweter i bordową spódniczkę. Chciałam trochę wyrwać się z wiecznie czarnych rzeczy które stanowią większość mojej garderoby ;) Dzień był słoneczny ale bardzo mroźny, gruby ciepły sweter był idealnym rozwiązaniem. 






jumper : clockhouse
skirt : stradivarius
shoes : fleq.pl
bag : zara
jacket : stradivarius


Maja: 
 Tym razem wybrałam średnio ciepły outfit, słońce nie do końca oznacza to, że jest ciepło !;) Założyłam szarą sukienkę z długim rękawem, a do tego klasyczne czarne botki. Czarny płaszczyk i moja ulubiona torebka były dodatkami. Szalik, który zabrałam tacie podkreślił to wszystko. Było takie słońce, że bez okularów się nie obyło !












dress: New Look
shoes: Zara
bag: h&m
coat: Stradivarius
scarf: no name


Enjoy !

6 komentarze:

  1. Świetny blog, wizualnie na duży plus!
    Www.pxzxmxk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje!
    Zapraszamy do nas: lashlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeju jakie śliczne jesteście <3
    zapraszam, http://or-smiling-every-day.blogspot.com/2015/01/start.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne dziewczynki jestescie :)

    fashionelja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

Kontakt