Something blue

Cześć,
Jak już pewnie zauważyliście zdjęcia moje i Majki robione były tego samego dnia, ale postanowiłyśmy trochę urozmaicić to wszystko i od teraz niektóre nasze posty będą oddzielne, byście nie musieli znowu tyle czekać na nowy post ;)

Tego dnia zapowiadali piękne słońce 11 stopni, miałam wysokie oczekiwania a co za tym idzie planowałam założyć slip-ony w końcu ! Nie wyszło, niestety słonko było za chmurami ale jakoś musiałyśmy sobie radzić, inaczej kolejne tygodnie bez niczego. Wyszło na to że mam na sobie all black oczywiście. Legginsy i buty standard, t-shirt z nadrukiem i skóra to coś co można szybko na siebie zarzucić i zawsze będzie wyglądało fajnie. By nie było tak nudno założyłam błękitny milusi komin i wzięłam ze sobą moją mała miętową torebkę. Mam nadzieje że razem z ładną pogodą moja garderoba i nastrój się ożywią i będzie tu więcej kolorów ! Mam nadzieje że jeszcze czytacie te nasze posty ;)







leather jacket : stradivarius
t-shirt : ZARA
leggins : H&M
boots : fleq.pl
necklace : bershka
scarf & bag : mohito


Enjoy 


4 komentarze:

  1. Cudowna stylizacja! Kocham czerń <3 Świetne dodatki, wspaniały szalik. Pozazdrościć! :)
    Jeśli masz ochotę zapraszam do zerknięcia na mój blog ;) www.coconutsweetness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda ostatnio płata nam figle.Raz słońce a potem nawet i deszcz. Świetna stylizacja ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super! :)
    http://lifebystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

Kontakt