17th January

Cześć,
Dzisiaj zaprezentujemy Wam outfity na ponury dzień. Było dziś dosyć zimno mimo, że termometr wskazywał 5 stopni. Mamy teraz dużo nauki, bo sesja się zbliża, więc nie bardzo mamy czas na zdjęcia. Dzisiaj jako, że jest sobota znalazłyśmy chwilę czasu. Niestety słońce nie chciało z nami współpracować.


Domcia:
 Wybrałam na dzisiaj bordową koszule w kratę. Czarne legginsy to standard u mnie. Moje ulubione buty szerokie w kostkach idealnie się zgrywają z dołem. Jako okrycie wierzchnie założyłam moją puchową kurteczkę. I oczywiście czarny komin. Jako dodatki posłużyła mi znana już Wam torebka i duże okulary. Związałam również włosy co dla mnie jest rzadkością, ale mam nadzieje, że Wam się podoba ;)









shirt : ZARA
pants: H&M kids
boots: fleq.pl
scarf: noname
bag: noname
sunglasses: ZARA
jacket : AMAZEING


Maja:
 Dzisiaj moim kolorem była czerń. Czarne spodnie, koszula i buty w tym samym kolorze to chyba moje ulubione połączenie na taką pogodę. Całość postanowiłam rozjaśnić jasnym kożuchem, który jest moim łowem z wyprzedaży. Idealny na taką pogodę. Do tego duża torba i okulary, chociaż słońce dzisiaj głównie było za chmurami.








shirt: h&m
trousers: Zara
shoes: Venezia
bag: Zara
jacket: Stradivarius
glasses: Ray-Ban

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie stylizacja Dominiki wygrywa :))
    uwielbiam koszule w kratę <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie stylizacja Majeczki wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi outfit zdecydowanie bardziej podpadł mi do gustu :>

    Koza z www.NiewiernyKoza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne outfity :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

Kontakt