Bon appetit !

Cześć !
  Dzisiaj mamy dla Was coś innego. Dwa sprawdzone przez nas przepisy na makaron oraz sałatkę.
Główne danie przygotowuje się dosyć długo ale warto !

 Makaron tagliatelle z kurczakiem i suszonymi pomidorami:

Składniki:
  • makaron tagliatelle
  • jedna pierś z kurczaka (na porcje na dwóch osób)
  • słoiczek suszonych pomidorów w oleju
  • świeże pomidory
  • jedna cebula
  • śmietana
  • serek topiony 


Przygotowanie:
  Kroimy cebule na drobne kawałeczki i podsmażamy na patelni, w tym czasie obieramy 4 pomidory i miksujemy. Następnie dodajemy to do cebuli, kroimy suszone pomidory i dorzucamy na patelnie. Kroimy kurczaka w kawałki i podsmażamy na osobnej patelni, przyprawiamy według własnego uznania. Podczas kiedy nasz kurczak się przysmaża, do sosu dorzucamy łyżkę śmietany, możemy jeszcze wrzucić serek topiony dla smaku. Następnie wrzucamy kurczaka do sosu i mieszamy. W tym czasie nastawiamy wodę na makaron i gotujemy go przez 5min. Kiedy wszystko jest gotowe nakładamy makaron na talerz, polewamy sosem i zjadamy. Smacznego ! :)  


Sałatka:

Składniki:
  • szpinak
  • pomidor
  • ogórek
  • słonecznik
  • szynka
  • sos balsamiczny cytrusowy

Przygotowanie:
 Kroimy wszystkie składniki na kawałeczki i wrzucamy do miseczki. Podsmażamy słonecznik na patelni wraz z szynką. Dodajemy do miski i gotowe ! 

 
Enjoy <3

2 komentarze:

  1. jakoś sałatki z szynką do mnie nie przemawiają, chociaż Twoja wygląda bardzo fajnie. zdecydowanie jednak bardziej podoba mi się pierwsza propozycja, często sama robię podobne wariacje makaronowe, szczególnie od pobytu we Włoszech mam do nich ogromną słabość. ;)
    podsumowując: świetne propozycje, aż głodna się zrobiłam. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki dziewczyny za przepis z makaronem robilam jadlospis na kolejny tydzien i brakowalo mi 2 dani . Makaron wyglada pysznie.zapraszam do mnie www.kaskas.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń

 

Kontakt