Bye bye winter

Cześć,

Jak dobrze, że już jest coraz cieplej i można zrzucić z siebie te grube płaszcze i kurtki !
Chociaż przez ostatnie dni pogoda bardzo się waha to próbuję wykorzystać te słoneczne dni w 100% ;) W końcu też można zakładać okulary co zrobiłam tego dnia. Od razu po zajęciach umówiłam się z Majka i pojechałyśmy robić zdjęcia, przy okazji przejechałyśmy się nowym metrem. Było pięknie słonecznie chociaż nadal trochę wiało dlatego mam też płaszczyk. Wszystko co mam na sobie jest czarne ale to dobrze było mi ciepło gdy słońce nagrzewało moje wszystkie części garderoby ;p 










 coat: OYSHO
bag: pull&bear
leggins: H&M
shoes: pimkie
glasses: sinsay
watch :MK

Enjoy !

3 komentarze:

  1. Czarna bezkształtna Buka (jak ta z muminków). Wiosna idzie przydałby się kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie od poniedziałku do jutra ma być w miarę ciepło, a na weekend zapowiadają deszcze :D
    super normalnie...
    obsewuję + śliczna torebka :3
    http://swiat-moim-okiem01.blogspot.com/
    Zapraszam do obserowania mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda za moim oknem nie zachęca do wychodzenia z domu ;/ Świetnie wyglądasz;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

Kontakt